Home › Forums › Dutch board › Kleurverzoek
This topic contains 12 replies, has 8 voices, and was last updated by
Pim 10 months ago.
-
AuthorPosts
-
Pim, kan je deze sectie niet blauw maken? Het voelt nog wat onwennig zo… ;)
Haha, nee, helaas ;)
Maar leek me iig de moeite om het eens te proberen, mocht dit ‘experiment’ niet werken dan is het zo weer verwijderd natuurlijk ;)
Uiteraard! Maar toch mooi dat deze sectie is geopend met het, nu al, meest nutteloze topic van het hele board.
Mooi dat we hier nu gewoon nederlands kunnen lullen.. Dank !
mmh ik wilde ‘now we’re talking’ posten, beetje ondankbaar. ideaal dit!
Iets meer contrast in het board is volgens mij wel okay? Iets minder WIT weetje..
het doet pijn aan m’n ogen na jaren blauw bord
Pim, wanneer krijgen we het aantal posts dat we hebben te zien ?
Ik mis dat toch wel een beetje hier
mental said:
Pim, wanneer krijgen we het aantal posts dat we hebben te zien ?
Ik mis dat toch wel een beetje hier
Mis je dat echt? Vind dat altijd zo’n flauwekul. Enige wat het doet is onderscheid maken tussen mensen, “jij komt pas net kijken met je 3 posts”.
Maar goed, het gaat er niet alleen om wat ik vind
Het is iig een feature waar ze mee bezig zijn en die verwerkt zal zitten in een toekomstige update van het board. Ik wilde dat eigenlijk weer disablen dan, maar als meer mensen het willen zien zal ik dat niet doen. Of misschien alleen tonen bij het profiel ofzo en niet meteen onder de username.Hey man, ik vind wel dat het bij een forum hoort
En is misschien wel een idee ja, dat je het aantal posts alleen ziet als je iemand zijn profiel bekijkt. Iedereen blij
Ja uiteindelijk doe je het toch wel om de status masterkiller te krijgen
Aangezien er hier toch maar drie posts per dag gedaan worden of een nogal confronterende functie. ;)
Van mij hoeft het niet.
Just Killing Time said:
Aangezien er hier toch maar drie posts per dag gedaan worden of een nogal confronterende functie. ;)Van mij hoeft het niet.
Je kunt het al zien in je profiel ;)
-
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.