Home › Forums › Dutch board › Het betaald voetbal seizoen 2012/2013
This topic contains 327 replies, has 30 voices, and was last updated by
Pim 2 months, 2 weeks ago.
-
AuthorPosts
-
Ontzettend goede speler Dirk, Ajax is de laatste twee jaren toch ook kampioen geworden, dan is Arsenal een peuleschilletje. ;)
Pim said:
Ik heb me verder weer ouderwets zwaar geirriteerd aan jankmuil van Alderweireld.haha. ja goed punt Nico!
Zou heel mooi zijn als van der Wiel verkocht werd aan Arsenal. Voor iedereen het beste.
Alderweireld. Harde gast, wat is daar dan weer mis mee?
Het is een jankmuil.
edit:
en ook nog wel even het vermelden waard: jong twente wint van jong ajax voor de super cup.
De wedstrijd om de Johan Cruijff schaal was qua niveau middenmoot Jupiler League natuurlijk. Hopelijk krijgen we aankomend weekend wat acceptabeler voetbal te zien. Wel ontzettend veel zin in Utrecht – Feyenoord.
Eerste wedstrijd van het seizoen is meestal niet de beste wedstrijd, maar verder is je opmerking natuurlijk flauwekul. Zeker als je verwacht dat betere voetbal bij Utrecht te gaan vinden ;)
Ozbiliz rond met Rusland. Cvitanich naar Frankrijk.
Er gaan geruchten dat Ajax bijna rond is met Assaidi, maar daar geloof ik niet zo in. Zou mooi zijn, dat wel.
Mathijsen en Feyenoord schijnen al rond te zijn qua contract. Doet Feyenoord toch goed.
Ik mag hopen dat er nog een goede CV bijkomt.
Mathijsen bij Feyenoord zou erg mooi zijn, precies wat ze nodig hebben. Net als Ajax overigens.
DavidTH said:
Mathijsen bij Feyenoord zou erg mooi zijn, precies wat ze nodig hebben. Net als Ajax overigens.Qua ervaring wel natuurlijk, maar ben nooit echt kapot geweest van Mathijsen. Misschien moet ik daar nog op terug komen, maar vind het voor Feyenoord iig een prima aanwinst als het doorgaat.
Ben benieuwd wat er deze maand nog allemaal gaat gebeuren.
Waarom zou het wel iets zijn voor Feyenoord, maar niet voor Ajax?
DavidTH said:
Waarom zou het wel iets zijn voor Feyenoord, maar niet voor Ajax?Ik herhaal mezelf: Omdat hij qua ervaring wellicht welkom is bij Ajax, maar ik verder niet kapot ben van Matthijsen.
Bij Feyenoord is die ervaring ook welkom en dan hoef ik er niet steeds tegen aan te kijken
wat een wedstrijd gister! Zo jammer dat Feyenoord er niet één in wist te trappen…
Meer geld voor Ajax! Nu nog een goede verdediger erbij.
Nico said:
Meer geld voor Ajax! Nu nog een goede verdediger erbij.Doel je op dat Feyenoord geld of die Murdoch deal?
CL inkomsten hoeft niet gedeeld te worden.
Dat Feyenoord geld dus ;) Mooi idd. Assaidi lijkt toch de goede kant op te gaan, rond met Heereveen. Maar goed, dat waren die andere clubs ook. Het schijnt wel dat hij voor minder dan bij die andere clubs bij Ajax wil gaan voetballen. Ben benieuwd. Een ervaren verdediger lijkt me ook een goede zaak inderdaad. Suggesties?
Een AZ’er (Poulsen of Viergever) of anders een begin dertiger van een (sub)topclub uit een grote competitie.
Pim said:
Eerste wedstrijd van het seizoen is meestal niet de beste wedstrijd, maar verder is je opmerking natuurlijk flauwekul. Zeker als je verwacht dat betere voetbal bij Utrecht te gaan vinden ;)Ik ben idd. benieuwd hoe ajax het dit jaar weer gaat doen in de Galgenwaard.
Ik ben ook benieuwd of ik dit jaar wel veilig in de Galgenwaard kan zitten (thuisvak als uitsupporter)
jasper said:
Pim said:
Eerste wedstrijd van het seizoen is meestal niet de beste wedstrijd, maar verder is je opmerking natuurlijk flauwekul. Zeker als je verwacht dat betere voetbal bij Utrecht te gaan vinden ;)Ik ben idd. benieuwd hoe ajax het dit jaar weer gaat doen in de Galgenwaard.
Ik gun jullie die wedstrijden bij deze alvast van harte!
iemand een stream van rkc-psv? ik mis wat geloof ik
Tijd dat je Eredivisie Live aanschaft Rob!
TRILOB said:
Ik ben ook benieuwd of ik dit jaar wel veilig in de Galgenwaard kan zitten (thuisvak als uitsupporter)Kom vantevoren even een biertje drinken in de poort, Rob. En vertel tegen je medesupporters dat ze voortaan geen Utrecht spelers in elkaar moeten slaan met z’n dertigen. Dan komt het allemaal goed.
Oke, Wim
Vond de wedstrijd tegen AZ niet eens tegenvallen, op die 2 momenten van Altidore na was Ajax de betere ploeg, maarrrr…
Financiele lijken uit de kast bij Ajax… Van der Wiel die NIET naar Newcastle wil, Anita die WEL naar Newcastle wil. Janssen ontevreden/weg, Cillessen ontevreden. Assaidi die meer geld wil zien…
Ben benieuwd…
Pim said:
Van der Wiel die NIET naar Newcastle wil, Anita die WEL naar Newcastle wil. Janssen ontevreden/weg, Cillessen ontevreden. Assaidi die meer geld wil zien…Ben benieuwd…Als Van der Wiel zich te goed voelt voor Newcastle dan is hij vast de afgelopen twee seizoenen en het EK vergeten. Direct na het WK van twee jaar geleden had hij wellicht op een grotere club mogen hopen, nu niet. Dat Cillessen ontevreden is snap ik wel, ik schat hem toch wel iets hoger in dan Vermeer.
Nieuw jaar, nieuwe Griekse tragedie bij Ajax.
Maar bij een beursgenoteerd bedrijf betwijfel ik of er echt hele grote problemen kunnen zijn zonder dat dit bekend is.
Zit wat in Nico, kan ook een bericht zijn wat ze naar buiten doen om de supporters wat meer begrip te laten hebben voor het uitgavepatroon.
@Joost: True. In vorm is Van der Wiel een geweldige speler. Uit vorm ongeveer de slechtste die er bij loopt… Schitterende goal wel zondag, maar ben benieuwd hoe dat verder gaat met hem. Voor Cillessen is het sowieso beter als hij meer aan keepen toekomt, of hij beter is dan Vermeer weet ik echter niet. Maar daar ga je zo ook nooit achterkomen natuurlijk ;)
Wat heb ik me weer geërgerd aan studio voetbal. Misschien een beetje gecalimero maar op 36 min (geloof ik) kwam mijn clubje pas ten sprake en na 2 minuten was het ook weer gedaan. En er zijn clubs die helemaal niet te sprake zijn gekomen. Maar meneer van gelder zijn clubje moet wel 20 min besproken worden…
Dit was nog maar de eerste aflevering en ben t nu al weer zat.Niet gezien, maar ik heb ook genoeg afleveringen gezien waarin ze het A woord bijna niet durfden te noemen, dus wat dat betreft… Misschien is er deze dagen ook net wat meer drama te vinden in Amsterdam dan in Twente?
Heb die aflevering trouwens nog terug gezien en vond het reuze meevallen, maar zal wel aan mij liggen dan ;)
Ander nieuws: Onze vriend Jol heeft zich gemeld voor Assaidi! Nooit te beroerd om Ajax te helpen ;)
Theo Janssen… Ik blijf erbij, ook al is het misschien beter als hij verkocht word, ik zie hem liever blijven. Verongelijkt of niet. Gast kan verdomd goed voetballen. Maar die zal wel vertrekken. Net als Anita. Paar jaar terug had ik hem persoonlijk nog weggebracht, nu kan Ajax hem goed gebruiken.
Ben ook benieuwd of er nog wat bijkomt. Die Barcelona spelers waar ze mee bezig waren?
Vitessenaren hier? Hoe gaat dat nu verlopen met Buttner?
Matige verdediging en geen goede verdedigende middenvelder. Matig seizoen in het vooruitzicht zo.
Weer drie punten gepakt. Niet ontevreden maar Twente maakt het zichzelf wel erg lastig. Mooi dat we twee punten uitlopen op feyenoord. Nu hopen dat Nek nog gaat stunten vandaag, maar heb daar weinig vertrouwen in :P
Pfff wat een boutwedstrijd PEC ZWOLLE-Vitesse ! Slecht van beide kanten,en van Hintum had man of the match kunnen zijn.
2x de bal van de doellijn gehaald was knap,maar die penalty had ie gewoon moeten inschieten.
Daarna ff VVV-FC UTRECHT gezien maar ook daar werd slecht gevoetbald .NEC viel een beetje tegen… Mooi om te zien dat Sana het goed doet iig.
Verder lijkt er zowaar een transfer rond te komen. Moisander, ben benieuwd of het iets is. Eigenlijk nooit echt op gelet.
viel een BEETJE tegen? wat een drama.
Sarcasme ken je wel he?
Aan de andere kant, bij mensen die Nek schrijven ipv NEC zou het zo maar eens kunnen zijn dat dat niet zo is.beetje Joost sarren. weet niet of hij hier al zit…
edit: en Jonas en kornuiten natuurlijk
Ajax was gewoon supergoed gast ;)
tja, onkunde moet je afdwingen he!
-
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.