Het betaald voetbal seizoen 2012/2013

Home Forums Dutch board Het betaald voetbal seizoen 2012/2013

This topic contains 327 replies, has 30 voices, and was last updated by  Pim 2 months, 1 week ago.

Viewing 40 posts - 121 through 160 (of 328 total)
  • Author
    Nico
    Participant

Ajax twitter meldt dat het definitief is!

#9103 Quote

Pim
    Key Master
    #9105 Quote
    L'eau Oui Que
    Moderator

Het gaat wel errug veel over ajax hier :p Mooi voor jullie dat el Ham eindelijk weg is, ouwe lastpak.

Van Persie wil weg bij Arsenal…. Geruchten zeggen Barca, wat vinden jullie? Zou hij daar kunnen slagen of is de concurrentie van een David Villa te groot?

#9106 Quote

Pim
    Key Master

Krijg je als alleen Ajax liefhebbers hun mond opendoen he ;)

Wat van Persie betreft, zat er natuurlijk dik aan te komen. Geen idee of hij gaat slagen bij Barca (mocht hij daar heen gaan). Zal een niveautje hoger zijn en hij zal in dienst van het elftal moeten spelen gok ik. Gaat em in het Nederlands elftal niet mega goed af ;)

#9109 Quote
    L'eau Oui Que
    Moderator

Denk dat hij niet past bij Barcelona, en ook niet bij ander gerucht Man City (BLEGH). Chelsea zie ik hem dan nog wel spelen, maar dat is natuurlijk helemaal een onmogelijke transfer.

http://www.ad.nl/ad/nl/1052/Premier-League/article/detail/3282077/2012/07/05/CNN-presentator-Als-Van-Persie-naar-City-gaat-is-hij-dood-voor-mij.dhtml

#9117 Quote
    TRILOB
    Participant

vanavond begint het seizoen alweer voor onze jongens.
    niet naar het stadion maar wel even van de bank naar een schermpje loeren.

http://eredivisielive.nl/live/

#9118 Quote

Pim
    Key Master

Wat Van Persie betreft.. Die zal toch wel iets achter de hand hebben al? Anders doet ie niet zo’n uitspraken?

Dirk bedankt voor die link, zie nu dat ik zaterdagmiddag Ajax – FC Emmen kan kijken op Eredivisie Live. Zal wel drama zijn, maar wil het toch zien. Lang genoeg geduurt nu :)

#9123 Quote

ThomasHC
    Participant

Lekkere bekerloting gelijk… Utrecht – Ajax.
    Kunnen ze gelijk scherp gezet worden!

#9129 Quote
    L'eau Oui Que
    Moderator

Als Utrecht net zo los gaat als vorig jaar wordt het een leuke wedstrijd.

Voor het eerst dat ik me kan herinneren dat Ajax niet fluitend, amateurs vernederend, door de eerste rondes wordt geloot.

#9138 Quote
    Nico
    Participant

2008/09 Ajax – Utrecht
    2004/05 Ajax – Heerenveen
    2003/04 Ajax – NAC
    2002/03 Ajax – Roda JC

Dus je geheugen is nogal selectief. ;)

#9139 Quote

Pim
    Key Master

Dat is toch altijd zo? Ajax heeft altijd geluk en de rest altijd pech :)

Maar waar las je dat nou op de Ajax twitter van El Hamdoui Nico?

Overmars iig aangesteld als directeur voetbalzaken, lijkt me een goede zaak. En Vertonghen schijnt er vandaag ook uit te komen.

#9140 Quote
    Nico
    Participant

Ja lucky Ajax altijd bevooroordeeld door de KNJB.

Ook mooi aan het einde van het seizoen zaten veel mensen te klagen, dat Ajax het makkelijkste programma hadden en daarom kampioen zijn geworden.

Maar als je dan even de nieuwsberichten voor aanvang van het seizoen terug las, dan had Ajax een lastig programma door moeilijk wedstrijden rondom Europese wedstrijden en veel 12.30 wedstrijden.

@ajax1nl maar die is blijkbaar niet officieel.

#9145 Quote
    TRILOB
    Participant

voor de supporters is zo’n wedstrijd natuurlijk veel leuker.

#9149 Quote

ThomasHC
    Participant

Over twee jaar dus het WK met Van Gaal en Blind!
    Verwacht daar wel weer iets goeds van, klinkt iig niet heel verkeerd

#9150 Quote
    TRILOB
    Participant

Godver. van gaal als bondscoach. :evil:

#9152 Quote
    jasper
    Participant

Als eerste wedstrijd tegen Feijenoord thuis en daarna drie keer tegen Ajax voor de winterstop, laat maar beginnen dat seizoen!

#9160 Quote

Pim
    Key Master

Van Gaal… Die zal iig gebrand zijn om iets recht te zetten ;)

Wel mooi dat hij Blind bedankt voor zijn steun op deze manier.

#9213 Quote
    Rob In A Crowd
    Participant

Van Gaal en Blind, niet te doen. Van Gaal is een prima clubtrainer, maar niet geschikt als bondscoach. Kerel kan niet omgaan met de pers (wel vermakelijk natuurlijk) en wil waarschijnlijk het Nederlands team weer benaderen als een clubteam met z’n oefenstof. Hij moet gewoon zorgen dat die ego’s goed samen spelen ipv ze iets nieuws aan te leren.

Die Blind heeft, na x aantal gedoogbaantjes bij Ajax, weer een kontwerk baantje gescoord. Dude is niet serieus te nemen.

Snap niet waarom de KNVB deze keuze heeft gemaakt. Gedoemd om te mislukken en ik gok erop dat we het WK daarom wederom gaan missen onder leiding van Louis.

#9215 Quote

Pim
    Key Master

Spelers hebben iig een coach nodig die boven de groep staat, dan zit het wel goed toch? :)

Ik vind het iig een verbetering mbt van Marwijk, maar of het hem gaat lukken? Geen idee. Zoals gezegd, hij zal iig alles goed willen doen dit keer na het fiasco van de vorige keer.

Vertonghen nu iig definitief weg bij Ajax. Mooi voor die gast. Bedrag is op zich ook niet verkeerd.

Narsingh zie ik niet meer goed komen, of hij moet zelf gaan zeggen dat hij graag naar Ajax wil. Als vervangen voor Vertonghen waren er wat geruchten over Nuytinck, maar die zijn vandaag alweer tegengesproken. Zal dus wel Moisander worden.

Goede zaak iig dat Fischer, iig voorlopig, bij de A-selectie blijft.

#9220 Quote
    Joost78
    Participant

Als Van Gaal zich nu weer niet plaatst dan maakt hij zich wel onsterfelijk belachelijk. Hij is nu al de enige trainer sinds 1986 die zich met Nederland niet heeft weten te plaatsen voor een eindtoernooi, als ‘m dat twee keer overkomt is hij echt definitief de grootste loser van alle bondscoaches. Je zou toch bijna gaan hopen dat het ‘m weer niet lukt…

Maar goed, over Van Gaal’s kwaliteiten als trainer kun je nog discussiëren, ik vind alleen wel dat je zo’n labiele schreeuwlelijk met een kort lontje en een totaal gebrek aan humor en zelfkritiek niet als uithangbord voor je land moet willen hebben. Kwestie van tijd voordat die zich weer volkomen belachelijk gaat maken tegenover de pers (en/of in de clinch komt met de ego’s in zijn selectie).

#9221 Quote
    Nico
    Participant

Bayern Munchen heeft 10 miljoen geboden voor Pirlo en Juventus vind dit te weinig. Die vent is 33, hoelang kan die nog mee? Dan ga je toch geen 10 miljoen neer tellen.

#9222 Quote

Pim
    Key Master

Als ze verwachten meer dan 10 miljoen te verdienen als hij blijft…

@Joost: Zit wat in, maar laten we eerst maar eens kijken hoe hij zich dit keer opstelt, of hij iets heeft geleerd of niet. Zo niet, dan kunnen we iig lachen bij de persconferenties ;)

#9285 Quote
    TRILOB
    Participant

lachen? het is toch om te huilen dat die man het uithangbord van het NL voetbal gaat zijn? wat een afschuwelijke vent

#9286 Quote
    L'eau Oui Que
    Moderator

Helemaal mee eens. Draak van een vent, om over Blind nog maar te zwijgen.

#9315 Quote

Pim
    Key Master

Ik was nog niet siked, maar door dit soort reacties groeit dat wel haha ;)

Narsingh wilde dus toch naar Ajax, alleen Heereveen houdt vast aan een bedrag van boven de 3 miljoen. Vind het eigenlijk wel goed dat Ajax daar niet boven wil gaan. Ben benieuwd of Heereveen hem dan z’n contract uit laat dienen of hem alsnog verkoopt.

#9316 Quote
    Nico
    Participant

Ik last dat Heerenveen 6 miljoen wil en Ajax al 3,5 miljoen geboden had.

#9317 Quote

Pim
    Key Master

Ik dacht dat het ging om 5 en 3, maar goed, verandert verder weinig aan het verhaal ;)

#9344 Quote
    Joost78
    Participant

Gaat lekker daar in de Zuid-Europese landen. Labyad is al gepresenteerd bij Sporting terwijl hij nog gewoon bij PSV onder contract staat, PSV wacht nu al jaren op de 3,5 miljoen die Real Betis nog voor Robert moet betalen (zelfs na een bindend vonnis van het sporttribunaal maakt Real Betis het domweg niet over) en nu blijkt Sevilla te weigeren om 2 miljoen over te maken die ze PSV nog verschuldigd zijn voor Koné. En ze komen er gewoon mee weg, geen bond die op het idee komt om die clubs daar toch maar eens voor te gaan straffen. En intussen mogen ze ook gewoon doorgaan met spelers kopen (en die vervolgens veel meer betalen dan wij hier kunnen).

Moeten we hier misschien ook maar eens gaan doen, spelers overnemen van buitenlandse clubs en er dan gewoon niet voor betalen. Kunnen wij misschien ook weer een leuk meedoen in de Europese toernooien…

#9346 Quote

Pim
    Key Master

Los van het Labyad verhaal, want hoe dat precies zit weet ik niet, is dat vrij kansloos idd. Corrupte bende.

Ook apart in de Narsingh soap, Narsingh geeft aan dat hij naar Ajax wil en vervolgens doet PSV een hoger bod? Lijkt me als supporter van PSV ook niet echt geweldig om eventueel zo’n speler erbij te hebben straks (al is dat na een paar goals natuurlijk ook weer vergeten).

#9360 Quote
    bossen
    Participant

Pim said:
    Los van het Labyad verhaal, want hoe dat precies zit weet ik niet, is dat vrij kansloos idd. Corrupte bende.

Ook apart in de Narsingh soap, Narsingh geeft aan dat hij naar Ajax wil en vervolgens doet PSV een hoger bod? Lijkt me als supporter van PSV ook niet echt geweldig om eventueel zo’n speler erbij te hebben straks (al is dat na een paar goals natuurlijk ook weer vergeten).

http://www.vi.nl/radio/223443/Heerenveenaanvaller-Narsingh-wil-heel-graag-naar-PSV.htm ?

#9361 Quote

Pim
    Key Master

Haha, ja ik zei niet voor niks ‘soap’ ;) Wat een drama.

#9362 Quote
    bossen
    Participant

ho, nu lees ik dit op z’n twitter, 16uur geleden gepost:

Luciano Narsingh ‏@LucianoNarsingh

Ik ben personelijk akkoord met Ajax over een 4-jarig contract. Nu moeten de clubs een akkoord bereiken over de transfersom ‪#akkoordmetajax

#9363 Quote

Pim
    Key Master

Lijkt me niet z’n officiële account.

Vond ergens ook deze tweet vanaf dat account, maar die staat er niet tussen op twitter.com, dus zal hij wel verwijderd hebben:

Quote:
    Oke dat was het dan. De hele nederlandse (voetbal) media plat!! hiermee wou ik aantonen hoe slecht AD en Telegraaf zijn. #dom #telegraaf #AD

Stond hier tussen: http://topsy.com/twitter/lucianonarsingh

#9364 Quote

Pim
    Key Master
    #9466 Quote
    Joost78
    Participant

Glasgow Rangers moet komend seizoen op het vierde niveau gaan spelen. Goed nieuws voor Celtic, die zijn in elk geval de komende drie seizoenen al rond de kerst kampioen…

#9484 Quote

Pim
    Key Master

Misschien dat Ajax toch voor Muniesa (Barcelona B speler) gaat in de verdediging.

Zowel de speler als Barcelona lijkt er voor open te staan. Waarschijnlijk constructie waarbij Ajax de speler huurt of Ajax de speler koopt en Barcelona een optie heeft om hem terug te kopen tegen bepaald bedrag.

#9485 Quote
    bossen
    Participant

toivonen heeft een bod van rubin kazan afgewezen, psv heeft een miljoenenbod (7 miljoen schijnbaar) op matavz afgewezen. engelaar en manolov krijgen ze tot nu toe nog niet verkocht.

#9486 Quote

Pim
    Key Master

Dat bod zal dan wel niet al te hoog zijn geweest, want anders neem ik aan dat je die gast met een strik erom wegdoet? :)

Ze hebben dus nog wel vertrouwen in Matavz, ondanks zijn trainingsinzet (was terugzet naar het tweede elftal toch?), mooi gebaar naar de speler iig?

En dat er niemand is voor Engelaar en Manolev verbaast me niet zo.

Zelfde geld voor Van der Wiel trouwens… Maar goed, wellicht gaat hij net zoals vorig seizoen, de tweede helft weer goed draaien bij Ajax. Al zie ik denk ik liever Van der Rhijn spelen.

#9487 Quote
    bossen
    Participant

Pim said:
    Dat bod zal dan wel niet al te hoog zijn geweest, want anders neem ik aan dat je die gast met een strik erom wegdoet? :) Ze hebben dus nog wel vertrouwen in Matavz, ondanks zijn trainingsinzet (was terugzet naar het tweede elftal toch?), mooi gebaar naar de speler iig?

En dat er niemand is voor Engelaar en Manolev verbaast me niet zo.

Zelfde geld voor Van der Wiel trouwens… Maar goed, wellicht gaat hij net zoals vorig seizoen, de tweede helft weer goed draaien bij Ajax. Al zie ik denk ik liever Van der Rhijn spelen.

toivonen is wat mij betreft een van de consequentere spelers van psv, een goaltje of 16 erin gelegd en veel minder wisselvallig dan een speler als wijnaldum of mertens. aan de andere kant hebben we nu dus een paar posities die dubbel bezet zijn. mits narsingh komt heb je voor 10 wijnaldum en toivonen. daarnaast heb je op het middenveld nog strootman, van bommel, hutchinson, engelaar en wuijtens. dan heb je voor de spitspositie matavz, lens en depay. met narsingh op rechts heb je niks aan lens in de spits, dus zit je met lens op de bank. zonder narsingh krijg je lens op rechts, maar heb je niks aan matavz. tiswa.

#9501 Quote

Pim
    Key Master
Viewing 40 posts - 121 through 160 (of 328 total)

You must be logged in to reply to this topic.