Home › Forums › Dutch board › EK 2012 topic
This topic contains 83 replies, has 19 voices, and was last updated by
Pim 10 months, 3 weeks ago.
-
AuthorPosts
-
? Dat was een vraag over jong Oranje en heeft er verder weinig mee te maken ouwe zuurpruim
Ah met “dit nederlands elftal” had je ‘t over jong oranje? Ah ja.
De helft heeft zo’n beetje bij Ajax gespeeld dus dat zal m’n probleem wel niet zijn hè ;) Maar gewoon blijven proberen joh!
Back on topic, hier schiet niemand wat mee op.
Blijven proberen? Wat precies? Het is een EK topic en het kan jou niets schelen blijkbaar dus waar hebben we het over? Maargoed on topic dan maar he.
Nog 2 wedstrijden dan kan Oranje naar huis, iedereen kan zijn vlaggen en andere zooi weer opruimen en we kunnen ons langzaam voorbereiden op de discussie waarom de Rabobank ploeg geen tourwinnaars levert.
Ik zal Bertje wel ff helpen.
Aanval:
Robben – De Hunter – Narsingh
Middenveld:
Sneijder – Van Persie – Affelay
Achterhoede:
Willems – Van Bommel – Mathijssen – Boulahrouz
Doel:
Stekelenburg.
Hmmm…
Boulahrouz eruit. Van der Wiel erin, als die goed draait is dat een prima speler en die kan eventueel nog opkomen.
Van Bommel per definitie langs de kant, altijd en overal. Heitinga erin.Affelay wisselen voor Van de Vaart.
Ach ja, we zullen het wel weer zien woensdag ;)
Ik snap wel waarom jij liever Heitinga en vd Wiel ziet.
Maar ze waren beiden slecht. Vooral vd Wiel was niet om aan te gluren en wat mij betreft mag Boularouz het wel even proberen.
Heitinga wel liever centraal achterin dan v Bommel…Haha, komt ie weer ;)
Van der Wiel was idd slecht, maar goed. Dat kan zo’n beetje over elke speler gezegd worden wat betreft die wedstrijd
Maar als Van der Wiel in vorm is, is dat een geweldige speler.In ieder geval mooi om te zien dat Willems het goed doet.
Ik zie een dergelijke aanvallend systeem toch wel graag 1 beest in de verdediging Pim ;)
Snap ik Rob! Dan mag je er van mij 1 wisselen, zolang Van Bommel er maar niet in komt, principe kwestie ;)
Zou Stam nog beschikbaar zijn?
Dat was op het laatst bij Ajax ook niet zo’n enorm succes…
————————————————
–Robben––De Hunter––Narsingh–
————————————————
————Van Persie———————
—Van der Vaart-–—-Sneijder———
————————————————
————-De Jong————————
-Boulahrouz––Vlaar-–-Van der Wiel-
————————————————
———–Stekelenburg——————-
————————————————Ik had er al weinig vertrouwen in, maar dat is na de afgelopen wedstrijd niet bepaald beter geworden. Ook een beetje dramatisch als we op deze manier door zouden gaan.
Volgende ronde beter. Hopelijk met een andere trainer en zonder van Bommel. Wellicht dat Robben dan een ander ook een keer wat gunt.
Robben moet gewoon vanaf links spelen en die bal voor geven. Af en toe een keer lekker knallen op doel. Vanaf rechts is het voorspelbaar, helmaal nu Greg er niet overheen komt en een fatsoenlijke voorzet geeft.
Greg is Ajax ontgroeit he, dat was wel duidelijk ;) Hij is weer hopeloos uit vorm. Wat mij betreft kan hij ook verkocht worden, zie het wel zitten in van Rhijn.
Wie zou een goede bondscoach zijn als van Marwijk opstapt?
Goede vraag Pim. Frank Rijkaard nog een keer? Rutten (huh?)? Adriaanse (zegt de gek)? Verbeek? Koeman? De Boer? Neeskens? Zeg het maar, ik heb geen idee…denk dat Rijkaard wel ok zou zijn.
Het is wel voorbarig natuurlijk, maar goed, het is meer dat ik het zou toejuichen ;)
De Boer moet mooi bij Ajax blijven de komende 10 jaar. Verbeek zitten die over het paard getilde internationals niet op te wachten denk ik ;)
Koeman zou het di-rect doen. Rutten moet eerst nog wat presteren denk ik. Adriaanse zou ik persoonlijk prima vinden. Neeskens, geen idee wat die tegenwoordig doet, weet ook niet of dat de juiste man is. Rijkaard, hmmm, zou kunnen.
Welk land gunnen we nu de titel het meest? Van mij mag Engeland wel z’n eerste hoofdprijs sinds 1966 binnenhalen.
Zolang Portugal het niet is, vind ik het allemaal prima ;)
Geen Spanje, geen Italië, geen Portugal.
Tsjechië en Griekenland wordt niks.
Ik hoop dat Kroatië door gaat…niet goed voor de poule, maar toch…Ik denk toch Duitsland of Engeland.
inderdaad: liever niet Spanje, Portugal of Italië. Duitsland is denk ik grote kanshebber.
Ik zet mijn geld op Duitsland of Spanje en zie Frankrijk als gevaarlijke outsider.
Liever geen Zuid Europese boeven bende inderdaad. Lees: Spanje, Italie, Portugal of misschien zelfs Griekenland (je weet maar nooit…)
Gun het Engeland inderdaad heel erg. Toch het moederland van het voetbal he. Vind dat die ook leuk voetbal spelen.
Maar het zullen uiteindelijk natuurlijk die Duitsers wel weer worden. Dooddoener van jewelste. Maar ja, sowieso een belabberd EK dit.
Inderdaad een belabberd EK. Veel saaie wedstrijden. De eerste twee speelrondes heb ik bijna alle wedstrijden gezien. Waaronder echt heel veel droevige wedstrijden. Besluit ik Oekraine-Zweden over te slaan, hoor ik achteraf dat dat tot nu toe zo’n beetje de leukste wedstrijd van het EK is. Echt….
Ben nu eigenlijk vooral benieuwd wat er nog naar buiten komt over hoe het er intern aan toe ging bij het Nederlands elftal en wat van Marwijk doet.
Van der Wiel was ook mooi met z’n “Ik ben verkeerd gebruikt. Er was iets mis tussen mij en het team” ;)
Vanavond en morgen gaat het los!
Yes, Spanje – Duitsland finale. En dan Duitsland gewoon die beker mee naar huis!
Zin in vanavond. Kan niet wachten om die kop van Ronaldo weer te zien na de wedstrijd
Ik heb Ronaldo niet zien huilen. Maar de wedstrijd vond ik toch behoorlijk saai. Alleen het laatste kwartier van de verlening boeide en de penalties. Ik had overigens verwacht dat Portugal die wel zou winnen.
Dus… Wie gaat van Marwijk opvolgen?
Ruud Gullit!
In die categorie lijkt Ted van de Parre me ook wel wat.
Kistemaker!
Toch onverwacht de 2e plaats op werk behaald in de EK pool en daarmee een bedrag van 60 Euro binnengesleept. Niet verkeerd, heeft dit EK me toch nog een prijs opgeleverd. Zeer tevreden.
Haha, doe je goed ;) Spanje als kampioen ingevuld zeker?
tot gisteren de hele tijd tussen de 6e en 3e plek gehangen (van de 11) maar met Spanje als kampioen toch mooi even de eerste plek ingenomen op het allerlaatste moment!
Quote:
tot gisteren de hele tijd op de 1ste plaats gehangen (van de 16) maar met Spanje als kampioen toch mooi even de tweede plek ingenomen op het allerlaatste moment!Stond na de eerste ronde op de eerste plek maar na de finale ben ik als 5de geeindigt van de 40.
-
AuthorPosts
The topic ‘EK 2012 topic’ is closed to new replies.